Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Mégse
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Mégse
Szevasztok!
Mivel jelenleg a második (ha admint nem számolunk) leglátogatottabb témát én indítottam, jöjjön a következő!
Hero conceptek. A játék kiadása óta ha jutott eszembe ötlet leírtam, és most jött össze 3 hősre való. Javaslatokat ötleteket, építő jellegű kritikát, valamint hero concepteket várok tőletek!
Dive omnic tank, káoszt teremtő
alapötlet--> sci-fis elektromágnesesség
fegyver: primary fire: nagy melee mint Reinhart
alt fire: valami ranged, de gyengébb
első képesség (E): váltogatható, mint Lucioé
egyik állapot: lifesteal a melee támadásokból
másik állapot: van egy energy bar, nagyjából úgy, mint Torb-nak a scrapje, ugyan úgy töltődik idővel (de lassabban)+ami az első állapotban lifesteal lenne az is ezt a bar-t tölti
az energy bar kétféle felhasználási módja: ver. 1: amikor átvált a második módról az elsőre, akkor az energyvel feltölti a hp-ját/kap annyi pajzsot (mint Doomfist, csak nem jár le, csak lesebezni lehet)
ver. 2: a második képességét (Shift) erősíti fel
második képesség (Shift): Overcharge
amikor használja, akkor X ideig gyorsabban mozog és magasabbra ugrik (túltölti a végtagjait, vagy amije van, és emiatt), az energy bar meg vagy még jobban felgyorsítja, vagy hosszabb ideig tud ebben a módban maradni (vagy-vagy, amelyik kiegyensúlyozottabb)
ult (Q): AOE lifesteal
X méteren belül (nem vision based!) minden ellent 33 vagy 50dmg/sec (kb.) , amit ő meg megkap HP-ban
sebessége: leggyorsabb tank, de az offensekétől elmarad
Talon support, offenzív segítés
fegyver: hatékony, akár célzáskönnyített rövid és közepes távolságú fegyver
első képesség (E): baráti jelölés: max 2 csapattársat megjelöl, akik azontúl a supporttal együtt közös HP pooljuk lesz, ha sebzést kapnak be akkor a sebzés eloszlik, ha healelnek, akkor mindegyik healel, százalékosan arányos mindkettő
második képesség (Shift): ellenség megjelölése: WH+kevesebb healt kap a megjelölt ellen
ult (Q): a megjelölt csapattársak lifestealt kapnak+nem lehet őket az ulti ideje alatt megölni (X HP alá vinni)
sebessége viszonylag gyors, kb. mint reaper
Radical omnic extremist support, Codename: „General”
alapötlet: miniatűr robot drón raj irányítása
passzív: minden bejövő sebzés csökkentése, hogy ne lehessen egy támadással megölni, minél nagyobb a bejövő sebzés, annál nagyobb a tompítás (a robot raj védi a General-t) + a melleeje 360 fokos
fegyver: a rajt használja sebzésre, egy meghatározott méretben elindít egy a saját irányából egy adagnyi microdrónt, amik eltávolodnak tőle, sebeznek, majd visszatérnek. Van travel time, emiatt ha elfordul vagy elmozdul a kezdeti helyről a „lövedék” iránya is megváltozik. Koncepció:
A nyíl a karakter célzási irányát mutatja a fekete a „lövedék” pályáját
1. ábra: egy helyben áll, ugyan oda céloz:a „lövedék” megtesz egy szakaszt, majd visszatér
2. ábra: egyenletesen mozog, ugyan oda céloz: a „lövedék” nem az kiindulási pontra tér vissza, hanem mindig a karakterhez
3. ábra: egy helyben áll, egyenletes sebességgel elfordul: a „lövedék” követi a célkereszt mozgását
4. ábra: egyenletesen mozog, egyenletesen elfordul: a „lövedék” követi mind a karakter mozgását, mind a célkeresztét
minél több ellenségen halad át annál kevesebbet sebez, ha hamarabb megnyomja a „fire” gombot, akkor hamarabb megindul a visszatérés
első képesség (E): disabling swarm: a célkereszttel célozva kiküldi a raj egy specializált részét, amik az adott területen megakadályozzák fegyverek használatát, de nem a képességekét (hogy a fegyver alapú képességekkel mi legyen, még nem tudom), minél távolabb küldi annál nagyobb a cooldown, meghatározott ideig tart mindig
második képesség (Shift): swarm bomb: a célkereszt helyén egy marker segítségével (hasonlóan a Symmetra turretek elhelyezésekor megjelenik a bomba leendő helye+van maximum távolság) összetömöríti a raj egy részét, minél hosszabb ideig channeleli, annál nagyobb a sebzés és a lassítás
ult (Q): charged gate: hasonlóan a Mei falhoz megjelenik a „kapu” leendő helye, amit lerakva kiküldi a raj egy részét, azok egyenletesen kitöltik a meghatározott teret, „túltöltik” magukat, és ha ellenség lép be a területre, stunnolják és sebzik, a stun ,hasonlóan a Mccree stunhoz, állva marad az ellenség, csak hosszabb ideig tart, nem „microstun”
sebesség: átlagos support