Az éjszaka folyamán frissült a teszt szerver és ez apróbb változásokat hozott.
- Az Ultimate képességek mostantól leállítják a gyors közelharcot
- Hanzo lövedékének a mérete 33%-kal csökkentve
- Soldier: 76 lövései hamarabb szóródnak szét, de gyorsabban állnak vissza
Részletes magyarázat:
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
A gyors közelharc változott egy kissé, hogy konzisztensebb maradjon a többi képességgel. Az általános elmélet az volt, hogy a gyors közelharc nem szakíthat meg képességeket és a képességek sem szakíthatják meg a gyors közelharcot. Van néhány kivétel. A gyors mozgás, mint Tracer Blinkje, Pharah Jet Boostja vagy Winston Leapje működhet a gyors közelharci tüzelésben, tehát azok nem szakadnak meg ilyen esetekben. Mostantól az összes Ultimate képességnek meg kell szakítania a gyors közelharcot, mert azok sokkal ritkább speciális képességek és magasabb prioritást élveznek.
Hanzo jelenleg nagyszerű a PTR-en és sokan adtak visszajelzést arról, hogy kissé túl erős az új változásokkal. A cél az volt, hogy úgy érezzék a Hanzo játékosok, hogy jobban tudják irányítani a lövéseiket és az ügyes Hanzok sokkal kiegyensúlyozottabban tudjanak játszani. Ez most megtörtént, de túl egyszerű lett, hogy nagyon erős lövéseket adjon le, ezért csökkentettük a lövedékének a méretét 33%-kal. Összességében Hanzonak így is jobbnak kell lennie, mint jelenleg a játékban, de próbáljátok ki így is és továbbra is küldjétek a visszajelzéseket.
Az utolsó változás Soldier: 76 fegyverét érintette. A mai változást követően észrevehetitek, hogy másképpen szóródik szét a lövedéke. Általánosságban az tapasztalhatjátok, hogy a fegyvere hamarabb szóródik szét (tehát nem egyenesen egy pontba lő, hanem inkább köré mennek a lövések), de a szóródás gyorsabban helyreáll. Ez a változás javít a hatékonyságán gyorstüzelés esetén és hamarabb visszaáll pontosabb pontra, azt követően, hogy elérte a maximális szóródását. A végeredmény javított hatékonyság távolabbi célpontok esetén.