Elkezdődött a 2. Szezon, elérhető az új map és a hősök is változtak

Beküldve: , által. Megtekintve:1438

új patch

Meglepő módon már ezen a héten elindult az Overwatch második kompetitív szezonja, pedig a Blizzard szeptember 6-ára jelentette be. Az új patch-el megérkezett az összes változás is, amelyekről már írtunk, amikor elindult a teszt szerver.

Az új patch már konzolokon is elérhető!

 

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Általános

  • Az "Ultimate Status" kommunikáció használata esetén Symmetra mostantól azt is elmondja, hogy hány töltés van még a teleportján.
  • A "Needs Healing" kommunikáció esetén Ana, Lucio, Mercy és Zenyatta arra kéri, hogy menjen oda hozzá, hogy tudja gyógyítani. Aki kérte a gyógyítást, azon megjelenik egy jel is, hogy a társai könnyebben megtalálják és gyógyíthassák.
  • Mostantól Torbjörn ellen is lehet játszani Practice vs. AI, Play vs. AI és Custom Game módokban.
  • "Sit" és "Laugh" mostantól minden hősnek feloldható.

Kompetitív

  • 1-5000-es skálán lehet skill ratinget szerezni, az eddigi 1-100 helyett.
  • Skill szintek
    • Bronze  - 1-1499
    • Silver - 1500-1999
    • Gold - 2000-2499
    • Platinum - 2500-2999
    • Diamond - 3000-3499
    • Master - 3500-3999
    • Grandmaster - 4000-5000
  • Nem eshetsz ki egy skill szintből, hacsak nem a top 2-ben vagy (Master, Grandmaster).
  • Csak azokkal játszhatsz, akikkel 1000 skill ratingen belül vagy, ha Diamond rangon vagy az alatt játszol.
  • Master és Grandmaster esetén csak 500 skill ratingen belüli játékosokkal kerülhetsz össze.
  • Master, Grandmaster és Diamond játékosok 50 skill ratinget fognak veszíteni 24 óránként, ha nem játszanak 7 napon keresztül. Csak a Diamond aljáig tudnak lemenni.
  • A top 500 játékosnak legalább 50 meccset kell játszania a szezonban ahhoz, hogy a top 500-ban lehessen. Aki 7 napig inaktív, az nem lehet része a Top 500-nak.
  • Map változások
    • Sok változást kapott a time bank (idő alapú) rendszer Hanamurán, Temple of Anubis-on és a Volskaya Industries-on.
    • A time bank rendszer bekerült Dorado, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, és Watchpoint: Gibraltar mapekre is.
    • Mostantól 5 perc helyett csak 4 perc van a cél elfoglalására az alábbi mapeken: Dorado, Hanamura, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, Temple of Anubis, Volskaya Industries, és Watchpoint: Gibraltar.
  • Kompetitív pontok
    • A Szezon 1 pontjai meg lesznek tízszerezve.
    • Mostantól 10 kompetitív pont jár egy győzelemért (1 helyett).
    • 3 kompetitív pont jár döntetlen esetén.
    • Az aranyfegyverek ára 300-ról 3000-re nőtt.
    • Aki elér 6000 kompetitív pontot, az nem szerezhet több pontot, de a szezon végi jutalmakat megkapja.
  • A Sudden Death megszűnt, helyette lehet döntetlen.

Hero Balance változások

Általános

  • Az Ultimate-ek, amelyek elhasználják az ultimate mérőt, mostantól gyorsabban használják el (0,25 másodperc alatt, 1 helyett).
  • A legtöbb hős képesség mostantól nem fogja megszakítani a gyors közelharcot.
  • Az Ultimate képességek mostantól leállítják a gyors közelharcot.
  • Vissza lett állítva a hősök lövedékének a mérete (kisebb volt).

Fejlesztői megjegyzések: A lövedékek méretének a változása túlságosan sok nem várt mellékhatással járt, legalábbis a jelenlegi formájában. Továbbra is figyelni fogjuk és változtatunk, ha szükséges.

D.Va

  • Defense Matrix
    • Aktiválását követően a Defense Matrix 1 másodperc után kezd regenerálódni (0,5 helyett).

Fejlesztői megjegyzések: A Defense Matrix túlságosan hatékony volt, ha folyamatosan használva volt. Mostantól a helyreállási ideje megegyezik a képesség cooldown-jával.

Hanzo

  • Hanzo mostantól 30%-kal lesz lassabb, miközben céloz (40% helyett).
  • Maximális lövedék sebessége 30%-kal megnövelve.
  • Hanzo lövedékének a mérete 33%-kal csökkentve.

Fejlesztői megjegyzések: Hanzo elég sok sebzésre is képes, de túlságosan inkonzisztens még közepes távolságban is. A lövedékének a sebességét megnöveltük, hogy megbízhatóbb legyen és könnyebben eltalálja a célpontját anélkül, hogy meg kellene jósolnia az ellenfele hova fog lépni.

Mei

  • Blizzard
    • A Blizzard lövedékei áthatolnak a falakon.
    • A sugara 8 méterről 10-re nőtt.

Fejlesztői megjegyézsek: Mei érdekes eszközökkel rendelkezik, de az ultimate-ját túlságosan nehéz volt hatékonyan használni. Más ultimate-okkal szemben túlságosan gyenge volt. Mostantól ott helyezed el, ahol szeretnéd és könnyebben kihasználhatod a teljes hatótávját.

McCree

  • Deadeye
    • Mostantól 0,25 másodperc alatt használódik el (ahelyett, hogy 50%-ot csökkenne az ultimate mérő amikor aktiválja és 0%-ra menne, amikor elhasználja).

Fejlesztői megjegyzések: Ha a játékosok el tudták kerülni McCree ultimate-ját, akkor túl gyorsan újraregenerálódott. Ennek a változásnak köszönhetően az ultimate-ja mostantól úgy működik, mint minden más időtartammal rendelkező ultimate.

Mercy

  • Caduceus Staff
    • Healing Beam
    • Gyógyítás/másodperc 20%-kal meg lett növelve.
  • Resurrect
    • Az újjáélesztett társak 2,25 másodperc után tudnak mozogni (3 helyett).

Fejlesztői megjegyzések: A Resurrectionnel mostantól gyorsabban visszatérhetnek a harcba a játékosok, aminek köszönhetően Mercy könnyebben túlélheti, ha aktiválja az Ultimate-jét. Mercy gyógyítása is meg lett növelve, hogy egy erős, egy személyt célzó gyógyító karakter legyen.

Genji

  • Többé nem indul újra a Double Jump, amikor falat mászik.
  • Dash
    • Többé nem sebez csapdákra, mint Widowmaker Venom Mine-ja, vagy Junkrat Steel Trapje.
    • Többé nem kerüli ki Junkrat Steel Trapjét.
  • Swift Strike
    • Többé nem szakítja meg a közeli támadásokat (melee).
  • Dragonblade
    • Genji Ultimate-jének a hossza 8 másodpercről 6-ra csökkent.

Fejlesztői megjegyzések: Túlságosan nehéz volt elkapni Genjit, ezek a változások segíthetnek kiegyensúlyozni a sebességét. A Dragonblade-jének az időtartama hosszú volt és nehezen lehetett elkerülni.

Lucio

  • Amp It Up!
    • 30%-al csökkentve lett (100%-ról 70%-ra) a sebesség növelése.

Fejlesztői megjegyzések: Lucio sebesség növelésének köszönhetően szinte kötelező volt mindig őt választani.

Roadhog

  • Chain Hook
    • Ha az eltalált célpont nincsen Roadhog látókörében, akkor visszakerülnek arra a helyre, ahol eredetileg voltak.

Fejlesztői megjegyzések: Ennek köszönhetően kevésbé fognak falakon keresztül átmenni a játékosok és nem fognak érdekes helyekre kerülni.

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle
    • A lövések hamarabb szóródnak szét, de gyorsabban állnak vissza.

Fejlesztői megjegyzések: Ez a változás javít a hatékonyságán gyorstüzelés esetén és hamarabb visszaáll pontosabb pontra, azt követően, hogy elérte a maximális szóródását. A végeredmény javított hatékonyság távolabbi célpontok esetén.

Zenyatta

  • Orb of Discord
    • Az Orb of Discord erősítő sebzése 50%-ról 30%-ra csökkent.
  • Orb of Destruction
    • Sebzése 40-ről 46-ra nőtt.

Fejlesztői megjegyzések: Zenyatta sokkal jobb állapotban van a múltkori változások óta, de az Orb of Discord ereje miatt szinte kötelező volt őt választani. Ezek a változások csökkentik az Orb of Discrod hatékonyságát, de növelik a sebzési lehetőségét. Az általa kiosztott sebzés nagyjából változatlan marad ezt követően.

Map változások

Watchpoint: Gibraltar

  • Az első checkpoint törölve lett.

Felhasználói Felület változások

  • Egy új "Allied Health Bars" opció lett elérhető (Options > Controls).
  • Mostantól lehet reportolni, vagy csoportba játszani más játékosokkal egyszerűbben (hősválasztó képernyőről).
  • Matchmaking UI mostantól lila a kompetitív esetén
  • Sok fejlesztés történt a megfigyelő felületben

Továbbá nagyon sok hibajavítás is érkezett.

Forrás: Battle.Net - Overwatch: Teszt szerver patch notes augusztus 17

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

patch szezon map nerf buff

Ezeket olvastad már?