Geoff Goodman, az Overwatch egyik játék fejlesztője elárulta, hogy McCree-t túlzottan erősnek, D.Va-t pedig kissé gyengének érzik.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
McCree
Alapos megfigyelés alatt tartottam McCree-t, mióta megjelent a játék. McCree vakító gránátja (Flashbang) nagyon fontos szerepet játszik a gyors csapatok ellen (Tracerek/Genjik/stb.). Továbbá ez egy nagyszerű eszköz, hogy megállítsa a kis hatótávú pusztító képességeket és ultimate-okat, mint például Reaper Death Blossomja.
Továbbá talán egy kicsit túlzottan sokat sebez a sok élettel rendelkező célpontokra, mint például a tankokra és az akadályokra. Egyelőre nincsenek konkrét elképzeléseim a változásokról, de néhány dolgot belsőleg le fogok tesztelni és majd meglátjuk, hogy az miként működik.
D.Va
D.Va sebzése mindenképpen a gyengébb kategóriába sorolható, akárcsak Winston is. Ez hasonló okok miatt van így: Mindketten nagyon mozgékonyak és nehéz őket megölni. Minden karakternek a játékban vannak erősségei és gyengéi, ettől működik nagyszerűen a csapatmunka.
Azonban úgy hiszem, hogy D.Va-n lehetne egy kissé javítani, de ne arra számítsatok, hogy jelentős mértékben megnöveljük a sebzését.
Forrás: Battle.Net fórum - Overwatch: McCree és D.Va változások várhatóak