Megérkezett a patch: Új hős, D.Va buff, kompetitív változások

Beküldve: , által. Megtekintve:1442

Ana

A legújabb patch már elérhető a játékban. A mérete több, mint 1,7GB és igazán nagy változásokat hoz!

 

A legfontosabb újítások:

  • Új hős: Ana (Support) - Ide kattintva megtekinthetitek a képességeit itt az oldalon (Hősök > Ana)!
  • Zenyatta jobban tud mozogni, játszhatóbb lett
  • D.Va buffok érkeztek
  • Ultimate változások
  • Csak egy hős használható csapatonként a kompetitív játékmódban

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Új hős: Ana (Support)

Éveken át kimaradt a harcokból, de most az Overwatch egyik alapító tagja visszatér. Bemutatjuk Anát, aki egy harcedzett veterán és a csapattagjait távolról támogatja egyedi és speciális fegyvereivel.

Ana elsődleges fegyvere a Biotic Rifle, ami távolra lő és gyógyítja a társait, vagy sebzi az ellenfeleit. A Biotic Grenade-je tökéletes a közelharcban sérült csapattársainak a gyógyítására, vagy az ellenfelek sebzésére. Ha pedig a harc már kezd kicsúszni a kezetek közül, akkor Ana ki tud lőni egy Sleep Dartot, amitől az ellenfelei öntudatlanokká válnak.

Ana ultimate képessége pedig a Nano Boost, ami felruházza az egyik csapattársát gyorsabb mozgással, erősebb sebzéssel és mindezek mellett ellen tud állni az ellenséges támadásoknak is egy rövid időre.

Játékmód

  • Ha egy meccs több, mint 20 másodperce van már Overtime-ban, akkor sokkal gyorsabban fog elégni a kanóc
  • A játékosok lassabban élednek fel Overtime alatt (+2 másodperc)

Kompetitív

  • A kompetitív meccseken mostantól csak egy hős lehet csapatonként.

Egyéb

  • Ana bekeült az AI hősök közé, vagyis a gép használhatja és össze lehet vele kerülni Practice vs. AI, Play vs. AI és Custom Game módokban.
  • Zenyatta Rapid Discordján az időzítés az achievement-hez már sokkal megengedőbb, vagyis nem kell annyira pontosan időzíteni
  • Ha a játékosok a "Group Up" opciót használják, akkor a becélzott csapattársak az "I'm with you" szöveget fogják mondani.
  • Öt spré át lett nevezve, hogy elkerüljék a duplikációkat.

Hős kiegyensúlyozás

Általános

  • Az öngyógyító képességek már töltik az Ultimate-ot is. Emiatt néhány hős ultimate költsége megváltozott.

Ana

  • Biotic Rifle
    • Magazine mérete 6-ról 8-ra nőtt
  • Nano Boost
    • Ultimate költsége 1150-ről 1250-re nőtt

Bastion

  • Configuration: Tank
    • Ultimate költsége 10%-kal nőtt

D.Va

  • Defense Matrix
    • 10 másodperc helyett 1 másodpercenként használható
    • Új erőforrás mérő lett hozzáadva. Az erőforrás fokozatosan elfogy, amíg a Defense Matrix aktív és újratöltődik, amikor nincsen használatban.
      • 10 másodperc alatt töltődik fel teljesen a Defense Matrix.
      • Teljes töltöttség esetén 4 másodpercig tarthat
      • A Defense Matrix addig aktív marad, amíg a hozzátartozó gomb le van nyomva
    • A Defense Matrixal kapcsolatosan bekerült egy opció az Options > Controls > D.Va menüpontba.
  • Self-Destruct
    • Ultimate költsége csökkentve 15%-kal.
    • Mostantól 3 másodperc után robban (4 helyett).
    • Többé nem sebzi a robbanás D.Vát (azt a játékost, aki aktiválta).

Fejlesztői megjegyzések: D.Vát nem választották olyan sűrűn, mint a többi tankot és úgy éreztük ez annak köszönhető, hogy túlzottan gyengén teljesítenek a sebzést felfogó képességei. Ezért átalakított a Defense Matrixát, amitől sokkal rugalmasabban használható lett és sűrűbben is alkalmazható. Továbbá kissé javítottunk a Self-Destructon is, mert eléggé gyenge volt az Overwatch további hőseinek Ultimate képességeihez képest.

Lúcio

  • Sound Barrier
    • Ultimate költsége 10%-kal megnövelve.

McCree

  • Peacekeeper
    • Mostantól ugyanannyit tud sebezni távolra is, mint közeli célpontokra, azonban kevesebbet sebez extrém távolságokra.

Fejlesztői megjegyzések: Ugyan a játék jobbnak tűnik a McCree nerfet követően, viszont egy kicsit túl gyenge lett. Ezért megnöveljük az effektív távolságát, így hasonló lesz a Soldier: 76-éhoz. Ez remélhetőleg egy újabb opciót biztosít a játékosok számára, hogy elbírjanak olyan távolról támadó hősökkel, mint például Pharah és Hanzo.

Mercy

  • Caduceus Staff
    • Damage Boost
      • Az effektje többé nem adódik össze a bónusz sebzéssel, amit egy másik Mercy ad.
  • Resurrect
    • Ultimate költsége 30%-kal megnövelve.
    • Mostantól tud mozogni közben.
    • A Guardian Angel azonnal használhatóvá váilk, a Resurrect használatát követően.

Fejlesztői megjegyzések: Mercy ultimate-ja az egyik legerősebb képesség a játékban; azonban a játékosok sokszor csak berohannak a harcba és meghalnak, miközben elhasználják. Lassabban fog feltöltődni a Resurrect, de Mercy nagyobb biztonságban lesz amikor elhasználja a képességét a harc közepén.

Roadhog

  • Whole Hog
    • Ultimate költsége 45%-kal megnövelve.

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle
    • A lövés szórása mostantól nem azonnal, hanem egy kis idő elteltével kezd visszaállni.
  • Tactical visor
    • Ultimate költsége 10%-kal megnövelve.

Zenyatta

Alapvető pajzsok 50-nel megnövelve (50 Élet és 150 Pajzs mostantól).

Elsődleges tüzelésre használt fegyver sebzése 45-ről 40-re csökketnve.

Alternatív tüzelésre használt fegyver sebzése 35-ről 40-re növelve.

Orb of Discord és Orb of Harmony

A lövedék sebessége 30-ról 120-ra nőtt.

  • Transcendence
    • Zenyatta mozgási sebessége meguplázódik a képesség idejére.
    • A gyógyítása 200-ról 300 élet/másodpercre nő.

Fejlesztői megjegyzések: Zenyattának soha nem voltak olyan gyógyító képességei, mint Lúcionak vagy Mercy-nek, mert több sebzést tudott okozni. Azonban a mobilitás hiánya és a kevés élete miatt nem igazán fordult elő a játékban. Annak érdekében, hogy megnöveljük a hatékonyságát, sok változást vezettünk be, ezek közül a legnagyobb, hogy megnöveltük a pajzsait. Ennek köszönhetően szemtől-szembe harcolhat több ellenséggel. Az Orb of Harmony és Discord változások pedig csak kisebb javítások, amielyeknek köszönhetően Zenyatta könnyebben tudja a gömbjeit (orb) mozgatni és aktiválni a képességeiket. Végül megnöveltük a Transcendence-nek a gyógyítását. Ennek az ultimate-nak az volt a célja, hogy ez legyen a leghatásosabb folyamatos, erős sebzéssel szemben és legkevésbé hatásos rövid, még nagyobb sebzésekkel szemben (pl.: D.Va vagy Junkrat ultimate-ja), azonban mivel nem gyógyított eleget, ezért a folyamatos sebzést sem tudta kigyógyítani.

Felhasználói Felület változások

  • A játékosok mostantól számokat is beírhatnak minden olyan beállításhoz, ahol csúszka található (pl.: érzékenység, hangerő).
  • Beállítások
    • Az egér érzékenysége két tizedesjegy pontosságig állítható
  • Játékmód
    • A játék közepén megjelenő tippek mostantól kikapcsolhatóak
  • Közösségi
    • Baráti felkérésekkel kapsolatos értesítések ki-bekapcsolhatóak
    • Barátokkal kapcsolatos értesítések is ki-bekapcsolhatóak
    • A suttogások is ki-bekapcsolhatóak
  • Video
    • 21:9 képarány támogatása
    • A játékosok mostantól engedélyezhetik a valói világórát a "Display System Clock" beállítással.

Közösségi funkciók

  • Bizonyos dicséretek ritkábban fognak megjelenni a meccs végi szavazásnál (pl.: Zenyatta Transcendence gyógyítása és Zarya által elhasznált Projected Barrierek).

Továbbá számos hibajavítás érkezett a térképekhez, a hősökhöz és általánosságban is.

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

patch ana kompetitív

Ezeket olvastad már?

Beküldve: , Ádám által. Megtekintve:1533