Overwatch Patch 1.0.0.27001 - Hősök változásai

Beküldve: , által. Megtekintve:2194

Tracer skin

Ebben a cikkben folytatjuk a patch fordítását, ezúttal a hősök balance változásait fordítjuk le.

 

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Általános

  • Az összes gyógyítás mostantól működik pajzsokon is
  • A lőszer mostantól a fegyver újratöltési animációja alatt fog újratölteni, nem a végén
  • Több javítás a harcokon belüli vizuális effektekhez és audióhoz

Ultimate (Összes hős)

  • A játékosok többé nem kapnak Ultimate töltést akkor, amikor sebzést kapnak
  • Az Ultimate mostantól folyamatosan generálódik idővel az összes hősnek
  • A változások miattt a legtöbb hősnek megváltozott az Ultimate költsége

Fejlesztői megjegyzések: Engedélyezni a hősöknek, hogy Ultimate töltést generáljanak, miközben sebzést kapnak, több balance-olási (kiegyensúlyozási) problémát is okozott. Például, gyakran rossz ötlet volt megtámadni egy ellenséges hőst, ha éppen gyógyították, mert az feltöltötte volna az ellenfél Ultimate-ját és a gyógyítók Ultimate-ját is sokkal gyorsabban. Ezen hibák kijavítására eltöröltük, hogy sebzés esetén Ultimate töltést generáljanak és megváltoztattuk úgy, hogy az összes hős generált Ultimate-ot egy lassú, folyamatos arányban.

Bastion

  • Élete meg lett növelve 50 pajzsal (most 200HP/100 pajzs)
  • Configuration: Recon
    • Minimum fegyver terjedés eltörölve
    • Maximum fegyver terjedés megnövelve 10%-al
    • Mostantól sokkal gyorsabban áll helyre a fegyver terjedés
  • Configuration: Sentry
    • Átalakulás Sentry-ből Recon-ba, mostantól 0,5 másodpercig tart 1 mp helyett
    • Mostantól már 360 fokban tud célozni Bastion
    • Fegyver terjedés 20%-kal csökkentve
    • Fegyver újratöltés sebessége 2,5 másodpercről 2 mp-re csökkentve
    • Lövedék sebzés 33%-kal csökkentve
    • Bastion túlélése Sentry módban át lett alakítva:
      • Mostantól 300 pajzsot ad
      • Frontális akadály eltörölve
      • Bastion magja mostantól szabadon van a hátán, amikor Sentry módba alakul
      • Minden sikeres támadás, ami a magot éri háromszoros sebzést okoz
    • Self-Repair:
      • A teljes életének a 25%-át gyógyítja mostantól, egy előre definiált érték helyett

Fejlesztői megjegyzések: Ugyan szeretjük, ahogyan Bastion meg tudja fordítani a harc alakulását, a hős túlzottan erősnek tűnt kevésbé tapasztalt játékosok ellen és túl gyengének a sokkal tapasztaltabb játékosok ellen. Ezeknek a változásoknak az a célja, hogy Bastion sokkal életképesebb legyen minden ügyességi szintent, továbbá több flexibilitást adjon, hogy a hős miként játszható és támogatható a csapat által.

D.Va

  • Amikor D.Va mech-je elpusztult sebzés által, akkor azonnal eltűnik ahelyett, hogy várna pár másodpercet miután D.Va kikerül a Mch-ből.
  • Defense Matrix
    • A mérete kb. 50%-kal csökkentve

Fejlesztői megjegyzések: Korábban D.Va problémává válhatott, amikor többen játszotak vele, különösen akkor, ha összezsúfolódtak egy kis elfoglalandó hely köré. A Defense Matrix mérete és az elpusztított Mech védelmez biztosíthatott, mert kitakarta az ellenfelek látómezejét, ezért gyakran túlzottan nehéz volt megölni őt. Ezekkel a változásokkal a játékosok több lehetőséget kapnak a legyőzésére.

Hanzo

  • Scatter Arrow
    • Mostantól fix terjedése van
  • Sonic Arrow
    • Már ráragadhat és mozoghat ellenséges célpontokkal együtt.
  • Dragonstrike
    • Hanzo mostantól képes forogni, amikor haszánlja a Dragonstrike-ot

Fejlesztői megjegyzések: A változások célja, hogy Hanzo képességei inkább intuitívek legyenek.

Mercy

  • Guardian Angel
    • Mostnatól képes a halott társainak a lelkét célozni
  • Resurrect
    • Ultimate képesség költsége 25%-al csökkentve
    • Aktiválási idő 1,5 másodpercről 1 mp-re csökkentve
    • Hatósugara 40 mérterről 15 méterre csökkentve

Fejlesztői megjegyzések: Mercy egy nagyon erős Support hős egy nagyon erős Ultimate képességgel, így nem is meglepetés, hogy sok csapatnál kötelező őt beválasztani a csapatba. Nem akarjuk, hogy bármely hős - vagy hős képesség - olyan érzést keltsen, hogy ezt kötelező kiválasztani. A célunk ezekkel a változásokkal az volt, hogy gyengítsük a Resurrect-et, hogy az ellenfelek tudjanak tenni ellene, de továbbra is megmaradjon az az érzés, hogy ez játék döntő pillanat lehet.

Pharah

  • Jet Pack
    • Többé nem fog feltöltődni amikor Pharah egy nem járható felületen csúszik

Fejlesztői megjegyzések: A játékosok felfedezték a módját, hogy miként tud Pharah  végtelen ideig lebegni bizonyos felületeken. Eredetileg engedélyeztük ezt a szép trükköt, de végül kiderült, hogy hátrányos a térkép egyensúlyának szempontjából, ezért el kellett törölni.

Reinhardt

  • Earthshatter
    • Sebzése 50%-al csökkentve
    • Tölcsér szélessége 40%-al csökkentve
    • Reinhardt mostantól képes forogni az Earthshatter használata közben is
    • Reinhardt mostantól immunis Zarya Grvation Surgé-nek
      • Ha Reinhardt aktiválja az Earthshatter-t, miközben csapdába esett a Graviton Surge-ben, főldre fog esni és akkor fog aktiválódni a képesség (ahelyett, hogy a levegőben aktiválódna)

Fejlesztői megjegyzések: Ideális esetben a játékosoknak az Earthshatter-t arra kellene használniuk, hogy egy felkészítő lépés legyen a csapatuk számára. Azonban ez a képessége olyan sok sebzést okozott, amit nemcsak előkészítő, de kivégző lépésnek is használhatott Reinhardt és sok segítség nélkül is több hőst ki tudott végezni.

Roadhog

  • Chain Hook
    • Kábítás időtartama egy sikeres húzás után kissé meg lett növelve

Fejlesztői megjegyzések: Mindig az volt a szándékunk, hogy egy sikeres húzást követően Roadhog-nak legyen lehetősége reakcióra, mielőtt észhez tér a célpontja; azonban voltak olyan szituációk, amikor ez nem történt meg, különösen magas lag esetén. Ezért kissé megnöveltük a kábítás időtartamát ennek kompenzálására.

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle
    • Új hajszálkeresztet kapott
    • Hosszú távolságokban csökken a sebzése
    • Tüzelés terjedése mostantól azonnal megkezdődik, az eddigi kis késleltetés helyett
    • Tüzelés terjedésének mostantól van egy íve, amitől az elején pontosabb, de gyorsan egyre kevésbé lesz pontos a célzás

Fejlesztői megjegyzések: Ezeknek a változásoknak az volt a célja, hogy Soldier:76 fegyvere jobb érzét adjon, amikor tüzelsz vele, továbbá a tapasztaltabb játékosoknak legyen lehetőségük, hogy pontosságot érjenek el hosszabb távokon (sorozatlövésen keresztül). Azért, hogy a Soldier:76 ne legyen túlzottan erős mesterlövész kapott egy kis hoszú-távú célpont vesztést kompenzációként.

Symmetra

  • Symmetra tornyai többé nem fognak Ultimate képességet tölteni, amikor akadályokat sebeznek
  • Teleporter
    • Ultimate költsége 40%-al csökkentve
    • Symmetra többé nem kap Ultimate  töltést, amíg a Teleporter-je aktív

Fejlesztői megjegyzések: Ezeknek a változásoknak két fő céljuk volt. Először is, azt szeretnénk, hogy könnyebb legyen Symmetrá-nak az első Teleporter-jét előállítani. Másodszor pedig meg akarunk válni azoktól a frusztráló szituációktól, amikor Symmetra képes volt azonnal eg újabb Teleporter-t építeni, amint megtalálta és elpusztította az ellenséges csapat.

Torbjörn

  • Torbjörn tornyai többé nem fogják tölteni az Ultimate képességét, amikor akadályokat sebeznek
  • Scrap
    • Maximális Scrap mennyisége 100-ról 200-ra növelve
    • Felszedésekkor a Scrap mennyisége 30-ról 20-ra csökkentve
    • A Scrap-ekhez jelző került, hogy a játékosok sokkal könyebben észre vegyék azokat
  • Rivet Gun
    • Elsődleges tüzelés
      • Sebzés 25%-kal megnövelve
      • Tüzelési arány 20%-kal csökkentve
    • Alternatív tüzelés
      • Sebzés 50%-kal megnövelve
      • Kisebb távon kevésbé pontos a célzása
      • Tüzelési arány 33%-kal csökketnve
      • Mostantól olyan lövedékeket lő, melyeket célozni kell
  • Build Turret
    • A torony fejlesztése többé nem kerül Scrap-be és sokkal gyorsabban történik meg
    • Level 1
      • Sebzés 15%-kal megnövelve
      • Élete csökketnve 250-ről 150-re
    • Level 2
      • Sebzés 15%-kal megnövelve
      • Élete 425-ről 300-ra csökketnve
      • Többé nem lehet Level 3-asra fejleszteni a Forge Hammer-el. (Lásd: Molten Core változásoknál alább)
    • Level 3
      • Lövedékek sebzése 15%-kal megnövelve
      • Lövedékek tüzelési aránya 25%-kal megnövelve
      • Rocket Launcher sebzése 50%-kal csökkentve, de mostantól 4-essével lő
      • Rocket Launcher tüzelési aránya 33%-kal csökkentve
      • Rocket Launcher robbanási mérete 40%-kal csökkentve
      • A rakéták többé nem löknek hátra
      • Élete 600-ról 800-ra növelve
  • Armor Pack
    • Cooldown eltörölve
    • A kapott pajzs 50-ről 75-re növelve
    • A csomagokat többé nem láthatóak az ellenfelek számára
  • Molten Core
    • Többé nem tölti fel a Scrap mérőt
    • Többé nem kerülnek 0 Scrap-be a képességek
    • Mostantól mozgás közben is aktiválható
    • Mostantól autómatikusan felfejleszti a level 2-es tornyokat level 3-as tornyokra, amikor a Molten Core aktív (a tornyok visszaváltanak level 2-re, amint a Molten Core véget ér)

Fejlesztői megjegyzések: Bastion-hoz hasonlóoan Torbjörn is egy olyan hős volt, aki gyakran túlzottan erős volt kevésbé tapasztalt játékosokkal szemben, de túlzottan gyengének bizonyult tapasztaltabb játékosok esetében. Rájöttünk, hogy a kevésbé tapasztalt játékosok nehezen jöttek rá, hogyan bírjanak el a 3-as szintű tornyokkal. Viszont a tapsztalatabb játékosok könnyedén meg tudták állítani Torbjörn-t egy 3-asz szintű torony felépítése előtt, ez pedig haszontalanná tette őt. Ezen hibák megoldására a Rivet Gun-ját erősebbé tesszük, javítva a sebzését az 1-es és 2-es szintű tornyoknak, de csökkentjük az életüket; és összekötjük a 3-as szintű tornyát az Ultimate-jével, a Molten Core-al (limitálva annak időtartamát).

Forrás: Battle.Net - Overwatch: Február 9.-ei Patch Notes

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

patch balance

Ezeket olvastad már?