A teszt szerver már elérhető a legújabb változásokkal, de várhatóan egy hét múlva érkezik is a játékba. Minden fontos információ és változás megtalálható alább.
PTR információk
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Ahhoz, hogy részt vegyél a Publikus Teszten rendelkezned kell egy PC-s Overwatch Játékkal a Battle.net fiókodhoz csatolva, jó állapotban(szüneteltetés és ban mentesen).
1. Lépés: Indítsd újra a Battle.net alkalmazásodat.
2. Lépés: Válaszd ki az Overwatch-ot a bal oldalon lévő játékok közül.
3. Lépés:Válaszd ki a "PTR: Overwatch"-ot a REGION/ACCOUNT legördülő menüből.
4. Lépés: Kattints az "Install" gombra hogy elkezdődjön a telepítés.
5. Lépés: Amikor a PTR kliens feltelepült és frissült, kattints a "Play"-re és már kezdheted is!
Megjegyzés: Ahhoz, hogy hozzáférhess a PTR-hez, telepíteni kell az Overwatch-ot és legalább egyszer be kell jelentkezned a játékba. Ha a PTR nem áll rendelkezésedre, miután a fenti lépéseket követted, próbálj meg belépni az Overwatch-ba a saját szervereden (EUROPE), majd lépj ki a játék kliensből, és ezután próbáld meg a fenti lépéseket újra.
K. Melyik platformon érhető el a PTR?
V. A PTR csak Windowsos PC-n érhető el.
K. Melyik régióból lehet használni a PTR-t?
V. Az összes szerveren lévő fiók (kivétel Kína) jogosult a PTR használatára; azonban figyelembe kell venni hogy a PTR az Amerikai szervereken fut,így előfordulhat hogy Amerikán kívűl teljesítményromlás és válaszidő növekedés tapasztalható.
K. Mennyi játékos játszhat egyszerre a PTR szerveren?
V.A PTR jelenleg 10 000 játékost enged belépni a szerverre ugyanabban az időben. Ha eléri ezt a limitet, a PTR-szerverre jelentkezők várólistára kerülnek.
Patch tartalma:
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Általános
- Az "Ultimate Status" kommunikáció használata esetén Symmetra mostantól azt is elmondja, hogy hány töltés van még a teleportján.
- A "Needs Healing" kommunikáció esetén Ana, Lucio, Mercy és Zenyatta arra kéri, hogy menjen oda hozzá, hogy tudja gyógyítani. Aki kérte a gyógyítást, azon megjelenik egy jel is, hogy a társai könnyebben megtalálják és gyógyíthassák.
- Mostantól Torbjörn ellen is lehet játszani Practice vs. AI, Play vs. AI és Custom Game módokban.
- "Sit" és "Laugh" mostantól minden hősnek feloldható.
Kompetitív
- 1-5000-es skálán lehet skill ratinget szerezni, az eddigi 1-100 helyett.
- Skill szintek
- Bronze - 1-1499
- Silver - 1500-1999
- Gold - 2000-2499
- Platinum - 2500-2999
- Diamond - 3000-3499
- Master - 3500-3999
- Grandmaster - 4000-5000
- Nem eshetsz ki egy skill szintből, hacsak nem a top 2-ben vagy (Master, Grandmaster).
- Csak azokkal játszhatsz, akikkel 500 skill ratingen belül vagy.
- Master, Grandmaster és Diamond játékosok 50 skill ratinget fognak veszíteni 24 óránként, ha nem játszanak 7 napon keresztül. Csak a Diamond aljáig tudnak lemenni.
- A top 500 játékosnak legalább 50 meccset kell játszania a szezonban ahhoz, hogy a top 500-ban lehessen. Aki 7 napig inaktív, az nem lehet része a Top 500-nak.
- Map változások
- Sok változást kapott a time bank (idő alapú) rendszer Hanamurán, Temple of Anubis-on és a Volskaya Industries-on.
- A time bank rendszer bekerült Dorado, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, és Watchpoint: Gibraltar mapekre is.
- Mostantól 5 perc helyett csak 4 perc van a cél elfoglalására az alábbi mapeken: Dorado, Hanamura, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, Temple of Anubis, Volskaya Industries, és Watchpoint: Gibraltar.
- Kompetitív pontok
- A Szezon 1 pontjai meg lesznek tízszerezve.
- Mostantól 10 kompetitív pont jár egy győzelemért (1 helyett).
- 3 kompetitív pont jár döntetlen esetén.
- Az aranyfegyverek ára 300-ról 3000-re nőtt.
- Aki elér 6000 kompetitív pontot, az nem szerezhet több pontot, de a szezon végi jutalmakat megkapja.
- A Sudden Death megszűnt, helyette lehet döntetlen.
Hero Balance változások
Általános
- Az Ultimate-ek, amelyek elhasználják az ultimate mérőt, mostantól gyorsabban használják el (0,25 másodperc alatt, 1 helyett).
- Vissza lett állítva a hősök lövedékének a mérete (kisebb volt).
Fejlesztői megjegyzések: A lövedékek méretének a változása túlságosan sok nem várt mellékhatással járt, legalábbis a jelenlegi formájában. Továbbra is figyelni fogjuk és változtatunk, ha szükséges.
D.Va
- Defense Matrix
- Aktiválását követően a Defense Matrix 1 másodperc után kezd regenerálódni (0,5 helyett).
Fejlesztői megjegyzések: A Defense Matrix túlságosan hatékony volt, ha folyamatosan használva volt. Mostantól a helyreállási ideje megegyezik a képesség cooldown-jával.
Hanzo
- Hanzo mostantól 30%-kal lesz lassabb, miközben céloz (40% helyett).
- Maximális lövedék sebessége 30%-kal megnövelve.
Fejlesztői megjegyzések: Hanzo elég sok sebzésre is képes, de túlságosan inkonzisztens még közepes távolságban is. A lövedékének a sebességét megnöveltük, hogy megbízhatóbb legyen és könnyebben eltalálja a célpontját anélkül, hogy meg kellene jósolnia az ellenfele hova fog lépni.
Mei
- Blizzard
- A Blizzard lövedékei áthatolnak a falakon.
- A sugara 8 méterről 10-re nőtt.
Fejlesztői megjegyézsek: Mei érdekes eszközökkel rendelkezik, de az ultimate-ját túlságosan nehéz volt hatékonyan használni. Más ultimate-okkal szemben túlságosan gyenge volt. Mostantól ott helyezed el, ahol szeretnéd és könnyebben kihasználhatod a teljes hatótávját.
McCree
- Deadeye
- Mostantól 0,25 másodperc alatt használódik el (ahelyett, hogy 50%-ot csökkenne az ultimate mérő amikor aktiválja és 0%-ra menne, amikor elhasználja).
Fejlesztői megjegyzések: Ha a játékosok el tudták kerülni McCree ultimate-ját, akkor túl gyorsan újraregenerálódott. Ennek a változásnak köszönhetően az ultimate-ja mostantól úgy működik, mint minden más időtartammal rendelkező ultimate.
Mercy
- Caduceus Staff
- Healing Beam
- Gyógyítás/másodperc 20%-kal meg lett növelve.
- Resurrect
- Az újjáélesztett társak 2,25 másodperc után tudnak mozogni (3 helyett).
Fejlesztői megjegyzések: A Resurrectionnel mostantól gyorsabban visszatérhetnek a harcba a játékosok, aminek köszönhetően Mercy könnyebben túlélheti, ha aktiválja az Ultimate-jét. Mercy gyógyítása is meg lett növelve, hogy egy erős, egy személyt célzó gyógyító karakter legyen.
Genji
- Többé nem indul újra a Double Jump, amikor falat mászik.
- Dash
- Többé nem sebez csapdákra, mint Widowmaker Venom Mine-ja, vagy Junkrat Steel Trapje.
- Többé nem kerüli ki Junkrat Steel Trapjét.
- Swift Strike
- Többé nem szakítja meg a közeli támadásokat (melee).
- Dragonblade
- Genji Ultimate-jének a hossza 8 másodpercről 6-ra csökkent.
Fejlesztői megjegyzések: Túlságosan nehéz volt elkapni Genjit, ezek a változások segíthetnek kiegyensúlyozni a sebességét. A Dragonblade-jének az időtartama hosszú volt és nehezen lehetett elkerülni.
Lucio
- Amp It Up!
- 30%-al csökkentve lett (100%-ról 70%-ra) a sebesség növelése.
Fejlesztői megjegyzések: Lucio sebesség növelésének köszönhetően szinte kötelező volt mindig őt választani.
Roadhog
- Chain Hook
- Ha az eltalált célpont nincsen Roadhog látókörében, akkor visszakerülnek arra a helyre, ahol eredetileg voltak.
Fejlesztői megjegyzések: Ennek köszönhetően kevésbé fognak falakon keresztül átmenni a játékosok és nem fognak érdekes helyekre kerülni.
Zenyatta
- Orb of Discord
- Az Orb of Discord erősítő sebzése 50%-ról 30%-ra csökkent.
- Orb of Destruction
- Sebzése 40-ről 46-ra nőtt.
Fejlesztői megjegyzések: Zenyatta sokkal jobb állapotban van a múltkori változások óta, de az Orb of Discord ereje miatt szinte kötelező volt őt választani. Ezek a változások csökkentik az Orb of Discrod hatékonyságát, de növelik a sebzési lehetőségét. Az általa kiosztott sebzés nagyjából változatlan marad ezt követően.
Map változások
Watchpoint: Gibraltar
- Az első checkpoint törölve lett.
Felhasználói Felület változások
- Egy új "Allied Health Bars" opció lett elérhető (Options > Controls).
- Mostantól lehet reportolni, vagy csoportba játszani más játékosokkal egyszerűbben (hősválasztó képernyőről).
- Matchmaking UI mostantól lila a kompetitív esetén
- Sok fejlesztés történt a megfigyelő felületben
Továbbá nagyon sok hibajavítás is érkezett.
Forrás: Battle.Net - Overwatch: Teszt szerver patch notes augusztus 17