Új Overwatch patch - hibajavítások, Sudden Death hossz módosítások

Beküldve: , által. Megtekintve:1468

overwatch

Pár perccel ezelőtt érkezett egy patch a játékba, melynek legfontosabb változásait alább láthatjátok.

 

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Kompetitív játékmód

A Sudden Death hossza 1 perc 45 másodpercről az alábbi értékekre változott:

  • Assault:
    • Hanamura – 1 perc 35 másodperc
    • Temple of Anubis – 1 perc 30 másodperc
    • Volskaya Industries – 1 perc 35 másodperc
  • Escort:
    • Dorado – 1 perc 30 másodperc
    • Route 66 – 1 perc 35 másodperc
    • Watchpoint: Gibraltar – 1 perc 35 másodperc
  • Hybrid:
    • King’s Row – 1 perc 30 másodperc
    • Numbani – 1 perc 50 másodperc
  • Megjegyzés: Hollywood esetében maradt 1 perc 45 másodperc a Sudden Death hossza.

Hibajavítások

Általános

  • Az Overtime zenéje többé nem fog megállni, ha a Payload közel van a célhoz.
  • A kijelző beállításai mindig mentésre kerülnek a kliens újraindítását követően.
  • Megfelelően jelenik meg a felhasználói felület 4K felbontáson is.
  • Többé nem fog rossz játékos szint megjelenni a Social menüben.

Térképek

  • Ki lett javítva egy hiba Nepal térképén az akadályokkal (falak, épületek) kapcsolatosan, mert egyes helyeken át lehetett látni rajtuk.

Hősök

  • Ki lett javítva egy hiba Mercy-vel kapcsolatosan. Többé nem fog megállni a sugara; A: amikor gyorsan átvált gyógyítás és sebzés növelés között mindkét egér gomb lenyomásával vagy B: nem abba az irányba néz, ami a célpontja a váltás pillanatában.
  • Még több hiba lett kijavítva Reaper Shadow Step képességével kapcsolatosan, hogy ne tudjon olyan területekre menni vele, ahova nem lenne szabad.
  • Winston sebzése Primal Rage közben többé nem fog távolban lévő célpontokat is sebezni.
  • Zarya alternatív sebzése néha rosszul skálázódott a sebzés növelőjével, ez is ki lett javítva.

Kompetitív játékmód

  • Egyes játékosoknak a "Top 500" ikon rosszul jelent meg, ez javítva lett.
  • Előfordulhatott, hogy néhány játékosnak 64-es skill rating jelent meg az elhelyező meccsek lejátszása alatt.
  • Ki lett javítva egy hiba, ami akkor fordulhatott elő, ha kiléptél egy kompetitív meccsből, majd visszamentél. Ebben az esetben a játék vereségnek tekintette a meccsedet. Ez többé nem fordulhat elő.
  • Akkor is megkaphattad a kompetitív meccs elhagyásáért járó büntetést, ha később visszamentél az adott meccsre, ez ki lett javítva.
    • Megjegyzés: Ha egy kompetitív meccset több, mint háromszor hagysz el, akkor mindenképpen megkapod a büntetést, akkor is, ha jelen vagy a meccs befejezésénél.

Forrás: Battle.Net Launcher

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

patch

Ezeket olvastad már?