Változások az 1.8.0-ás Patchben

Beküldve: , Ádám által. Megtekintve:2435

Junkrat

2017.02.28.-tól elérhetővé vált az 1.8.0 verziószámú frissítés. Lássuk milyen változások történtek ebben az új 2GB méretű frissítésben.

 

Új funkció: Szerver kereső

A mai naptól elérhetővé vált a szerver kereső funkció, melynek köszönhetően lehetőségünk van a játékosok által hosztolt szerverek közül válogatni illetve csatlakozni azokhoz. A keresőben az egyéni szűrők segítségével lehetőség nyílik bizonyos szempontok alapján, célirányosan kiválasztani a nekünk megfelelő játékmódot, mapot és a válaszidőt (ping) is. A szerver kereső természetesen nem maradhat egyéni szerver készítő felület nélkül sem. A custom-game-ben található megoldásokat kiegészítve, további lehetőségünk van a saját szabályaink szerint létrehozni szerverünket.

Új játékmód: Zászló foglalás (Capture the Flag)

A „Capture the Rooster” volt a legnépszerűbb brawl játékmód a „Year of the Rooster” event alatt. A nagy érdeklődésre való tekintettel véglegesen is belekerült a játékba, ezúttal több mapokon is, mint például: Nepal, Lijiang Tower, Illios, Oasis.

A következő beállításokat alkalmazhatjuk szervereink létrehozása során:

Előszoba (Lobby):
-Térképlista forgása (Következő map: Tükörmeccs után/Játék után/Szünetben)
-Automatikus csapat balansz (Be/ki kapcsolható)
-Csapat mérete (1-6 fő)
-Nézelődők/Külső szemlélők maximális megengedett száma (0-12 fő)

Mód:

Minden (All):

Alapértelmezett beállítások (General):

-Életerő kijelzés az ellenfél számára (Be/ki kapcsolható)
-Játékmód indítása (Indítás teljes létszámú csapatokkal/Azonnali/Kézi meccsindítás)
-Életcsomag megjelenésének ideje (10%-500%)
-Életcsomagok a pályán (Be/Ki/A játékmód határozza meg)
-Killcam (Be/ki kapcsolható)
-Killfeed (Be/ki kapcsolható)
-Kinézetek engedélyezése (Be/ki kapcsolható)

-Hős választás engedélyezése játék közben (Be/ki kapcsolható)
-Hős korlátozása (Csapatonként 1 / Csapatonként 2 / Játékonként 1 / Játékonként 2)
-Random hős újraéledésnél (Be/ki kapcsolható)
-Újraéledés ideje (0%-500%)
-Szerep korlátozása (Ki/Csapatonként 2 szerep mindenből)

Megszállás (Assault):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Foglalás sebességének módosítása (10%-500%)
-Versenyszabályzat (Competitive rules) (Be/ki kapcsolható)

Megszállás és kísérés (Assault/Escort):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Foglalás sebességének módosítása (10%-500%)
-Versenyszabályzat (Competitive rules) (Be/ki kapcsolható)
-Payload sebességének módosítása (10%-500%)

Foglalás és megtartás (Control):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Foglalás sebességének módosítása (10%-500%)
-Versenyszabályzat (Competitive rules) (Be/ki kapcsolható)
-Elfoglalható pontok (Minden/Első/Második/Harmadik)
-Szükséges eredmény a győzelemhez (1-3)
-Pontozás sebességének módosítása (10%-500%)

Kísérés (Escort):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Versenyszabályzat (Competitive rules) (Be/ki kapcsolható)
-Payload sebességének módosítása (10%-500%)

Zászló foglalás (Capture the Flag):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Sérülés esetén a foglalás megszakad (Be/ki kapcsolható)
-A zászló birtoklóra vonatkozó szabályok (Nincs képesség korlátozás/Az összes képesség letiltása/Mobilitás és sebezhetetlenség esetén a zászló automatikus eldobása)
-Zászló foglalásának ideje (0%-500%)
-Zászló visszatérítésének ideje (0%-500%)
-Játék hossza percben (5-15)
-Győzelemhez szükséges pontszám (1-9)
-Pontozás szükséges zászló mellé (Be/ki kapcsolható)

Megsemmisítés (Elimination):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)
-Hősválasztás ideje másodpercben (20-60)
-Hősválasztás (Egyéni választás/Véletlenszerű/Tükrözött véletlenszerű)
-Győzelemhez szükséges pontszám (1-9)

Csetepaté (Skirmish):

-Játékmód engedélyezése (Be/ki kapcsolható)

Térképek (Maps):

-A térképforgásban szerepelendő mapok engedélyezése/tiltása

Hősök (Heroes):

-A hősök testreszabása, képességeinek beállítása, lehülési (cooldown) idők egyéni módosítása

Hősökre vonatkozó változások:

Ana:

Új hősopció: Nano boost Sensitivity
-A játékos beállíthatja a Nano Boost célzásának érzékenységét.

Bastion:

Kofiguráció: Őrszem (Sentry)
-Az őrszem telepítésének ideje csökkentésre került 1.5 másodpercről 1 másodpercre.
-Az őrszem fenyverének „szórása” 50%-al megnövekedett.
-A szórás mindig a maximumon, nem számít milyen hosszan használtuk a fegyvert.
-A tár kapacitása megnövelve 200-ról 300-ra.
-A fejlövés szorzója eltávolításra került.
-Kritikus sebzés teljes körű kiiktatása.

Konfiguráció: Recon
-A fegyver szórása csökkentve 25%-al
-A tár mérete megnövelve 20-ról 25-re.

Képesség: Önjavítás (Self-Repair)
-Mozgás közben is használható.
-Másodlagos tűzre bindelve, tehát (alapesetben) a jobb egérgombbal használható.
-Sérülés esetén már nem szakad meg, folyamatosan használható.
-Egy mérőműszer került a játékba, amely javítás közben mutatja hogy mennyi erőforrásunk áll rendelkezésre. Ha az erőforrás elfogy, a javítás megszakad.

Konfiguráció: Tank
-A bónuszként kapott páncélzat eltávolítva.

D.Va:

Képesség: Védelmi mátrix (Defense Matrix)
-Az ellenséges támadásoknak már nincs szükségük minimum megtett útra ahhoz hogy azok hárítva legyenek.

Mei:

Képesség: Öngyógyító Fagy (Cryo-Freeze)
-Mei-t a csapattársai célba vehetik (Pl.: Gyógyitás), miközben a Cryo-Freeze képessége aktív.

Mercy:

Képesség: Újraélesztés (Resurrect)
-Miközben Mercy az újraélesztés képességét aktiválja, ideiglenesen sebezhetetlenné válik az újraélesztett csapattársaival együtt.

Caduceus Staff (Elsődleges fegyver)
-Zenyatta-t nem lehet támadni, miközben a Transzcendes képesség aktív.

Új hősopció: Őrangyal érzékenysége (Guardian Angel Sensitivity)
-A játékos beállíthatja az őrangyal célirányának érzékenységét.

Új hősopció: Sugár érzékenyésge (Beam Sensitivity)
-A játékos beállíthatja Mercy elsődleges fegyvere (Caduceus Staff) sugarának célzásának érzékenységét.

Sombra:

Új hősopció: Hack Érzékenysége
-A játékos beállíthatja Sombra hackelési célirányának érzékenységét.

Torbjörn:

Elsődleges fegyver: Rivet Gun
-Az betöltés hamarabb megtörténik a fegyver újratöltésének animációjában.

Widowmaker:

Új hősopció: Grappling Hook Érzékenysége
-A játékos beállíthatja a Grappling Hook érzékenységét.

Zarya:

Új hősopció: Projected Barrier Érzékenysége
-A játékos beállíthatja a „Projected Barrier’s” célirányának érzékenységét.

Zenyatta:

Új hősopció: Harmony Orb Érzékenyésge
-A játékos beállíthatja a Harmony Orb celirányának érzékenységét.

Új Hősopció: Discord Orb Érzékenysége
-A játékos beállíthatja a Discord Orb célirányának érzékenységét.

Térkép balanszra vonatkozó változások:

Eichenwalde:
A második kapu most már nem zárul be miután a payload áthaladt a kastély ajtaján. Helyette törmelékek jelennek meg a kapu áttörése után, amely csak részlegesen fogja eltorlaszolni az áthaladást.

Hiba javítások (Bug Fixes):

-Kijavítva egy probléma, mely megakadályozta a billentyűzet kiosztásának beállításai során azt, hogy a kommunikációs ablakban helyesen jelenjen meg a beállításokra vonatkozó információ.
-Kijavítva egy hiba, amely visszaállított néhány billentyűzet konfigurációra vonatkozó beállítást valamely „Control” map első köre után.
-Kijavítva egy hiba, amely lehetővé tette hogy a játék végén megjelenő dicséret kártyákra adott szavazatok újraszámításra/átruházásra kerüljenek más játékosra, ha az adott játékos, akire a szavazatok érkeztek távozott a játékból a szavazás befejezése előtt.
-Kijavítva az a hangra vonatkozó hiba, melyet az „Experience Gained” csík feltűnése során, a lobby elhagyása után tapasztalhattunk hogy a hang effekt lejátszása folytatódik valamennyi ideig, miközben már a főmenüben tartózkodunk.
-Az okozott környzeti sérülések a pajzsokra már nem kerülnek bele a „Damage Blocked” statisztikába.

Kompetitív játék:

-Kijavítva az a hiba, amely megakadályozta hogy a „60 seconds remaining” és a „30 seconds remaining” bemondó hangok lejátszásra kerüljenek.

Hősök:
-Javítva az a hiba, amely megakadályozta Lucio „Sound Barriers Provided” statisztikájának helyes számítását.
-Javítva az a hiba, amely megakadályozta Reinhardt „Shield Barrier” pajzsán a sérülések megjelenítését amennyiben a Wujing kinézetet használja.
-Javítva az a hiba, amely lehetővé tette azt, hogy Roadhog szabadon mozoghasson, miközben a hookja eltalálja célpontját.
-Javítva az a probléma, amely lehetővé tette Sombra transzlokátorának a levegőben „ragadását”.
-Tracer „Clock’s Tickin” lefújható grafikája most már az előnézeti képpel is egyezik.

Térképek:

-Torbjörn most már építhet tornyokat Oasis-on a lépcsőkre.
-Kijavítva az a probléma, amelyet Lijiang Tower-en tapasztalhattunk, hogy a highlight intro lejátszása során, valamely épület tetejébe „folyt” karakterünk, az animáció lejátszása következtében.

-ad1k4h

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

patch frissítés

Ezeket olvastad már?